
10 Eylül 2025 Çarşamba günü öğleden sonra bahçeye gittik. Otomatik su ayarlamayı yeniden ayarladık. Pilini değiştirdik, arıza giderildi. 
2025 Yılının son kahvesini bizim evin önünde içtik. Veda Kahvesi.
Bahçede iken hatır kalsın diye kendi fotoğrafımı burada paylaştım.
2026 da hiç paylaşım yapmamanız dikkatimi çekti umarım iyisinizdi. Ellerinizden öperim
YanıtlaSilMerhabalar Kitaptaki Sessiz Harf, Hoş Geldiniz.
YanıtlaSilBu blog sayfasını ceviz bahçesi olan arkadaşım Nazır Tekeli'ye yaptım. Bu sayfayı sağlıklı bir şekilde takip edip güncelleyemiyorum. Çünkü, kendi asıl sayfam olan Değirmen ile bile ilgilenemiyorum. Artık paylaşmak pek keyif vermiyor. Yaşlandık galiba.
Zamanla belki ilerleyen zamanlarda bir şeyler paylaşabilirim.
İlgi ve alakanıza çok ama çok teşekkür ederim. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum.
Allah'a emanet olun.